Studiu de erecție, Ce legume să mănânci pentru o erecție mai bună


Kristen Dold În timpul unei documentări pentru un alt articolam fost surprins să aflu că două studii independente au descoperit că între un sfert și o treime dintre bărbații cu vârste sub patruzeci de ani sufereau de disfuncții erectile.

Vezi mai multe articole din categoria stiinta-sanatate Studiul ar putea să îi ajute şi pe bărbaţii care sunt îngrijoraţi de dimensiunile penisurilor lor şi să fie folosit în cercetările care investighează felul în care ineficienţa prezervativelor este asociată cu lungimea şi circumferinţa penisului uman. Cercetătorii britanici au creat un grafic care descrie distribuţia mărimilor penisurilor în rândul bărbaţilor de toate vârstele şi rasele. Analiza a inclus 17 studii anterioare, realizate pe Unii dintre bărbaţi au fost tachinaţi de partenerii lor sexuali în legătură cu lungimile penisurilor lor.

Asta i-a făcut pe oamenii de știință să analizeze stilul de viață al studiu de erecție. Aceștia fumează, beau alcool, nu dorm suficient și mănâncă prost.

cum este creșterea penisului erecție slabă pe timp de noapte

Când am citit că mănâncă prost, m-am gândit la fast food, studiu de erecție toate mâncărurile procesate și carbohidrații care fac penisurile de douăzeci-treizeci de ani să se comporte ca niște penisuri de moși. Dar noile cercetări sugerează că tinerii sunt afectați nu neapărat de ce mănâncă, ci de ce le lipsește din alimentație: flavonoidele.

Relaxing Music \u0026 Soft Rain Sounds: Relaxing Piano Music, Sleep Music, Peaceful Music ★148

Flavonoidele se găsesc în aproape toate fructele și legumele. Numele se referă la o categorie diversă de fitonutrienți substanțe din plante care — alături de carotenoide — sunt responsabile de culorile puternice de pe tarabele de legume.

În stare flasca, neerectila dimensiunea medie este de 9. Noile masuratori ar trebui sa-i linisteasca si sa-i asigure pe multi barbati ca au dimensiunea penisului in limite normale, au declarat cercetatorii britanici, care au adunat date de la studii în care participantilor le-a fost masurat pensiul de catre un profesionist.

Numeroase studii au demonstrat că consumul de flavonoide luptă împotriva obezității, a bolilor cardiovasculare, a diabetului, a anumitor tipuri de cancer și a bolilor neurodegenerative și pot prelungi durata de viață. Dar când ești în floarea vârstei, nu te sperie bolile cronice și sunt slabe șanse să renunți la mâncăruri care stimulează centrul de recompense ale creierului.

cât sunt formele penisului picioarele pe penis

Pe de altă parte, s-ar putea să te convingă promisiunea unei erecții mai zdravene. Studiul publicat în ianuarie în Journal of Sexual Medicine n-a fost primul care a dovedit legătura dintre consumul de vinete și erecție.

Disfunctia erectila – tratament nou la Medicover

Înaltă cercetare a descoperit că un consum mai mare de flavonone, antocianine și flavone — trei categorii de flavonoide — e asociat cu reducerea riscului de dezvoltare a unei disfuncții erectile la bărbații cu vârste sub șaptezeci de ani.

Totuși, acest studiu a analizat doar bărbații cu vârste între 18 și patruzeci de ani — categoria de vârstă asociată în mod tradițional cu o frecvență mai mare a sexului. Cercetătorii au descoperit că fără dorință și erecție tinerii care consumau mai puține flavonoide aveau șanse mai mari să aibă disfuncții erectile și au declarat că flavonele sunt categoria de flavonoide care contribuie cel mai mult la o funcție erectilă sănătoasă.

Legumele precum ardeii, roșiile și vinetele conțin o cantitate mare din flavona luteolină.

care reduce erecția de la boli de ce nicio erecție prima dată

Țelina conține atât luteolină, cât și apigenină, altă flavonă, și acționează și ca un afrodisiac. Țelina mai conține și androstenon și androstenol, care s-a dovedit că au efect asupra stării emoționale și a reacției sexuale a femeilor, precum și asupra selecției partenerului.